Pressemeddelelse: Ellen Trane Nørby taler for erhvervsfolk i Aabenraa

Det er ikke kun regeringen, der ønsker, at der kommer gang i byggeriet og væksten. Derfor har Bygma i Aabenraa inviteret Venstres lokale folketingsmedlem og Politisk ordfører, Ellen Trane Nørby, til at holde oplæg for deres kunder, om hvad regeringens nye BoligJobOrdning går ud på, og hvordan den kan gavne hele bygge – og håndværkerbranchen.

– Jeg er glad for at Bygma har taget initiativ til mødet. Tiltaget med fradrag på byggeopgaver og hushjælp er blevet modtaget rigtig godt, men nu skal det sikres, at det også bliver omsat til flere ordrer og nye jobs for vores lokale håndværkere og fagfolk. Det glæder jeg mig til at diskutere på mødet i Aabenraa,” Udtaler Ellen Trane Nørby.

BoligJobOrdningen, som gør det muligt for alle over 18 år, at fratrække op til 15.000 kr. i sin årsopgørelse, i forbindelse med håndværksopgaver og serviceydelser i hjemmet, var en del af regeringens vækstpakke, og er netop blevet vedtaget af et flertal i Folketinget.

Praktisk info:

Bygma har inviteret erhvervsfolk inden for håndværksfagene til mødet. Mødet afholdes d. 22. juni kl. 15.00-16.30, hos Bygma Aabenraa, Møllemærsk 18, 6200 Aabenraa.

Pressen er velkommen.

Spørgsmål om arrangementet kan rettes til Torben Lorentzen på telefon 7362 5221.

For yderligere kommentarer:

Ellen Trane Nørby: 3337 4561